Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Líbil se mi další článek O lásce k bližnímu v době "odsunu". Mapuje oblast, o které jsem se nedávno chtěl něco dovědět a téměř se o tom nemluví.

0 0
možnosti

Ja mam s ministrem zahranici proste problem, sice mensi nez se Zemanem, ale dost velky na to, abych ho nevolil a nebyl jeho fanouskem (k volbam nechodim z principu (jen k obecnim), statni usporadani se mi nelibi a volbami se stejne nezmeni). Smyslenim jsem monarchista, ac neznaboh (ja mam mix kdeceho, neb vsichni mluvi o jednom, jen to jinak podavaji, ale podstata je stejna), uznavam podil cirkve na vyvoji naseho statu. Jsem pro cirkevni restituce.....ale s Karlem Schwarzenberkem mam proste vnitrni problem....je to sice slechtic a mel by byl pokracovatel tradic, ale proste mi nesedi.

S tim Hachou mate pravdu a ja ho pouzivam jako meritko, kdyz s nekym debatuji o dejinach.....rekni mi, co si myslis o Hachovi a to mi bude stacit ;-) Je velka ostuda naseho statu, ze jeste nebyl nejak ocenen a hlavne zcela ocisten...tohle me hodne stve a ze si o tohoto CLOVEKA otiraji hubu kdejaci smudlove.

0 0
možnosti

Urážíte stejně, jako Schwarzenberg,

presidenta Dr. Edvarda Beneše, 

bez kterého by tady Československo po válce

nebylo a vy byste pravděpodobně nebyl ani Čech.

Jako historik jste zklamal, především sám sebe!Rv

0 2
možnosti

kde je Benes urazen?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS